NILEX

Utvecklar och marknadsför IT Service Management
Ansök direkt

Nilex är sedan ca 20 år verksam i segmentet Service Management eller som det numera också kallas Operation Management och fram till mitten av 2015 med det klient och webb baserade NilexPlus och därefter med det webb baserade Nilex Service Plattform (NSP) för att i olika verksamheter hantera alla typer av ärenden som t.ex. felanmälan, frågor, avvikelser, reklamationer och garanti ärenden som anmäls via e-post, telefon och självserviceportal. För närvarande är vi 19 anställda med huvudkontor i Helsingborg och ett försäljningskontor i Stockholm. Sedan 2015 samarbetar vi med företaget Bildstudio i Montenegro och där arbetar f.n. 7 personer med utveckling på heltid för oss. Vi har hundratals kunder och huvuddelen i Sverige, men också Danmark, Norge, Tyskland, Schweiz och Polen där vi har partner..

Generella förmåner

  • Balans mellan fritid och arbete

  • Eget ansvar

  • Erbjuder arbete inhouse

  • Flexibla arbetstider

  • Fri frukost

  • Frihet i arbetet

  • Friskvårdsbidrag

  • Konkurrenskraftig lön

  • Stabil arbetssituation

Typ av företag Produktbolag
Antal anställda 10-19 anställda
Orter Helsingborg
Bransch Enterprise infrastructure & Application

Öppna positioner hos NILEX